ONLINE DESTEK
Müşteri Hizmetleri

Siparişimi iade ettim ancak ücret hesabıma yansımadı ne yapmalıyım?

Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra bir takım kontrollere tabi tutulmaktadırlar. Siparişinizde ürün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir.

Siparişiniz ile ilgili ürün iadesi kabul bilgilendirmesini aldığınızda ürün/ürünleriniz için iade süreci başlatılmaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir.

Ödemeleriniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız sizlere yardımcı olabilmemiz için Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 94 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.