ONLINE DESTEK
Müşteri Hizmetleri

Siparişimdeki bir ürünü iade etmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizdeki ürünü/ürünleri iade etmek istediğinizi duyduğumuza üzüldüğümüzü iletmek isteriz. 

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 3 yöntem bulunmaktadır.
1- Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından ilgili siparişinizi bulunup, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedeninizi seçerek ürün/ürünleri siparişiniz ile birlikte gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz yeterli olacaktır.
2-  Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 94 müşteri hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebiniz hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.
3- Siparişiniz ile birlikte gelen e-faturanız üzerinde yer alan iade alanını iade nedeninizi açık beyanınız ile iletmeniz ve ad - soyad ve imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz durumunda ürün/ürünleriniz bize ulaştığı anda iade süreciniz başlayacaktır.

Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

Alıcı: RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi İade Deposu
İade Adresimiz: Çelik&Özer İş Merkezi
Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul